Hem observat i dibuixat l’entorn

Nosaltres hem observat i hem dibuixat l’entorn. Hem fet sortides naturalistes diürnes i nocturnes per veure els animals que viuen a prop nostre. Per relaxar-nos una mica, hem practicat ioga en anglès i, en el marc del projecte “75 miradas de nuestro paisaje”, hem anat al Turó de l’Ausoneta, on hem observat el paisatge, hem pres nota de les sensacions que teníem i l’hem descrit amb les adjectius més adequats. També hem pintat allò que hem vist amb la tècnica de l’aquarel·la, seguint Paul Cézanne en el marc del projecte transversal “Artistes, mestres del coneixement”. Hem treballat molt, però ens ha encantat. I el curs que ve ja tindré optatives. Hem de pensar a escollir-les quan acabi aquest curs!

Ciència


Humanitats


“75 miradas a nuestro paisaje”

Observem el paisatge, anotem les sensacions i després i posem paraules i les tracem amb la tècnica de l’aquarel·la.

Multilingüe


Fem ioga en anglès

Diuen que la postura de l’arbre ens arrela i ajuda a millorar la concentració. L’hem començat a practicar, mentre ens familiaritzem amb la llengua anglesa.

Art


Cantània

L’espectacle Cantània és una de les activitats principals que fem de música a 4t de Primària. A l’escola, preparem les cançons, l’attrezzo i la decoració. Ho farem el 3r trimestre!

Jo et cuido!


Natació, sortides i colònies


Entorn


Comunitat


Cantada de nadales
Pastorets i Pessebre vivent

Altres


Posem el nostre granet de sorra per col·laborar en el pla d’acció:
Transforming our world: the 2030 Agenda Sustainable Development.
Es tracta d’un pla d’acció a favor de les persones, el planeta, la prosperitat i la pau a través d’una aliança de col·laboració d’àmbit global.
Està estructurat en 10 grans objectius de desenvolupament sostenible (ODS).
Som escola verda, reduïm les deixalles, recollim oli i tenim agents mediambientals. Anem amb bici o patinet a l’escola. I els divendres hi ha el bus-bici i els grans van a la piscina en bici. També celebrem la Setmana del medi ambient.

Les sortides, les colònies, la natació, les acampades i les excursions formen part del nostre projecte pedagògic, i és per això que es programen des de que són infants. Aquest tipus de sortides donen, de mica en mica, les habilitats necessàries per adquirir autonomia, capacitat d’adaptació i saber-se desenvolupar en un entorn entre iguals. Més informació aquí.

Cada estiu, elpetitmiquel obre les portes a la diversió, el lleure i l’amistat. Tothom hi és benvingut: Inventors, Intrèpids, Adventurers i Explorers. L’Escola d’estiu d’elpetitmiquel té l’objectiu de “viure l’estiu” de manera diferent i intensa. Les activitats estan pensades perquè infants, nens i nenes vagin adquirint més autonomia i responsabilitat. I també posem èmfasi en la utilització de l’anglès com a llengua de joc i comunicació. Més informació aquí.

L’aprenentatge de les llengües és un factor fonamental per participar en un entorn global, interactuar amb persones d’arreu,i apreciar i respectar les diferències. L’aprenentatge de llengües pot ajudar a entendre i comprendre el món. Més informació aquí.

Famílies


A elpetitmiquel, infant, docent i família fem un equip. Aquest any, les famílies heu hagut de participar des de la distància. No heu pogut venir a explicar-nos experiències professionals i vitals de forma presencial. Avui, que us ensenyem allò que fan els vostres fills i filles a l’escola, també compartim aquest vídeo del pas de les famílies per l’escola. I esperem poder tornar a recuperar la presencialitat de les famílies ben aviat.

L’equip docent


Anna Solasegalés. Docent de 4t de Primària

Joan Culí. Docent de 4t de Primària

Marta de Ana. Docent de 4t de Primària

Montse Serrat. Docent de 4t de Primària

Create your website with WordPress.com
Per començar