Botó a botó

Som els més petits. Aquest any ha estat tot nou, però de, mica en mica, i cadascú al seu ritme ens hem anat adaptant a l’escola. Hem creat, hem imaginat i hem descobert moltes coses, com per exemple l’entorn més proper. Hem fet  alguna excursió, hem anat a teatre, hem celebrat la Castanyada, hem treballat la motricitat fina, hem après les lletres del nostre nom i hem tocat instruments. També hem enganxat gomets i hem mirat contes. Hem començat a treballar les matemàtiques a través de les formes, els números i ens hem empastifat les mans per pintar amb els dits. Hem creat, hem jugat i ens hem ajudat els uns als altres. Hem començat a treballar amb plastilina i fang. Hem passejat pel jardí acompanyats dels amics. Hem ballat, hem cantat i hem dibuixat a la pissarra. Hem fet construccions i trencaclosques. També hem experimentat amb les taronges i hem tastat tot tipus de fruites que no sabíem que existien. Ens hem fet pessigolles, hem rigut i hem fet bombolles de sabó. Hem jugat a comprar i vendre, hem descobert textures i hem fet titelles. I, a l’aula tova, hem saltat tant com hem pogut.

Ambients


Entorns


Jo et cuido!


Comunitat


Cantada de nadales
Pastorets i Pessebre vivent

Altres


Posem el nostre granet de sorra per col·laborar en el pla d’acció:
Transforming our world: the 2030 Agenda Sustainable Development.
Es tracta d’un pla d’acció a favor de les persones, el planeta, la prosperitat i la pau a través d’una aliança de col·laboració d’àmbit global.
Està estructurat en 10 grans objectius de desenvolupament sostenible (ODS).
Som escola verda, reduïm les deixalles, recollim oli i tenim agents mediambientals. Anem amb bici o patinet a l’escola. I els divendres hi ha el bus-bici i els grans van a la piscina en bici. També celebrem la Setmana del medi ambient.

Les sortides, les colònies, la natació, les acampades i les excursions formen part del nostre projecte pedagògic, i és per això que es programen des de que són infants. Aquest tipus de sortides donen, de mica en mica, les habilitats necessàries per adquirir autonomia, capacitat d’adaptació i saber-se desenvolupar en un entorn entre iguals. Més informació aquí.

Cada estiu, elpetitmiquel obre les portes a la diversió, el lleure i l’amistat. Tothom hi és benvingut: Inventors, Intrèpids, Adventurers i Explorers. L’Escola d’estiu d’elpetitmiquel té l’objectiu de “viure l’estiu” de manera diferent i intensa. Les activitats estan pensades perquè infants, nens i nenes vagin adquirint més autonomia i responsabilitat. I també posem èmfasi en la utilització de l’anglès com a llengua de joc i comunicació. Més informació aquí.

L’aprenentatge de les llengües és un factor fonamental per participar en un entorn global, interactuar amb persones d’arreu,i apreciar i respectar les diferències. L’aprenentatge de llengües pot ajudar a entendre i comprendre el món. Més informació aquí.

Famílies


A elpetitmiquel, infant, docent i família fem un equip. Aquest any, les famílies heu hagut de participar des de la distància. No heu pogut venir a explicar-nos experiències professionals i vitals de forma presencial. Avui, que us ensenyem allò que fan els vostres fills i filles a l’escola, també compartim aquest vídeo del pas de les famílies per l’escola. I esperem poder tornar a recuperar la presencialitat de les famílies ben aviat.

L’equip docent


Gemma Vaqué. Docent de P3 a Infantil

Sílvia Crusats. Docent de P3 a Infantil

Mercè Martínez. Docent de P3 a Infantil

Anna Martí. Docent de P3 a Infantil

Create your website with WordPress.com
Per començar